måndag 21 maj 2012

Bokpaket!!!=My baby!


Hipp Hipp Hurra! Bokpaketet has arrived!! Fy fan vad glad jag är! Dessa böcker fanns i bokpaketet:




Haha! (får storhetsvansinne!) Om ni inte kan läsa vad boken längst ner till vänster på nedre bilden heter, så ska ni bara veta att den heter Cranford.
Ganska mycket klassiker. Och så är det ju bara typiskt mig att precis ha börjat på en riktig tegelsten, men jag läser ut den så fort jag kan så jag kan börka på dessa mumsigheter! Fem av böckerna är på engelska. Och nu kan jag äntligen läsa The Mortal Instruments, alla andra i hela universum tycks ha läst dem!
Jag hade engelskaprov idag, och jag ska ha två prov till i veckan! Dessutom ska jag ha en engelskaredovisning imorgon om glasögonbjörnar, gud vad roligt det skall bli!
Jag vill väldigt gärna läsa Stardust, jag såg filmen och älskade den, och när jag fick reda på att den var bok och dessutom var skriven av Nail Gaiman var jag ju tvungen att skaffa den!
Förresten, varför börjar varje bok i The Mortal Instrument med "City of"? Jaja, kärt barn har många namn, antar jag, så det gäller väl samma med städer, eller?

UPPDATERING: Oj, hehe. Nu såg jag att bilderna krockade lite med sidorna, men aja. Bara så ni vet, Boken till vänster om Sanningen om Alice heter Emma, inte Emm!



1 kommentar:

  1. Åååååååh avundsjuk! De enda jag har läst är Eld och Här ligger jag och blöder och de är superduperbra :D

    SvaraRadera