fredag 25 maj 2012

En liten skojig enkät

Hej! Hittade den här enkäten hos Liv, och jag har bestämt mig för att sno den, ;)

För tillfället så...

.. nöjesläser jag: De tre Musketörerna av Alexandre Dumas, den är superbra, ifall ni vill veta!
... nyttoläser jag: När jag läste i biologiboken när jag pluggade, och när jag läste DN (okej, jag erkänner, jag läste bara serierna).

... är jag exalterad över: Att jag ska besöka en klass på lovet! *biter på naglarna*

... är jag stolt över: Att jag äntligen börjat läsa en klassiker, måste fortsätta så här!
Turkish delight, så himla gott!

... är nervös för: Hur min eventuellt nya klass är...

... längtar jag efter: Sommarlovet!!!!! Såklart, och turkisk konfekt (turkish delight) som vi köpte i Turkiet, och som tyvärr tagit slut. Och på lökringar, det var typ tio år sen senast...

... planerar jag: Att få ett roligt liv, hur det ska uppnås vet jag ännu inte, men jag kommer väl på något förr eller senare.

1 kommentar:

  1. Om jag inte sagt det förut, lycka till när du ska träffa din nya klass!

    Ja, visst är turkisk konfekt gott! :)

    SvaraRadera