måndag 25 juni 2012

Framme!!

Nu är jag ÄNTLIGEN framme i vårt nya hus!! Supersnyggt, de har renoverat det, så det är mycket snyggare nu! När vi kom fram så ösrehnade det, det har varit pissdåligt väder ända sen vi kom till Sverige! Hallå, vart tog sommaren vägen?
     Det var svinkallt när mamma, syrran och jag kom till huset, och det fanns bokstavligt talat inga möbler, så jag fick sitta på det iskalla golvet i T-shirt och läsa. När mamma kom tillbaka efter att ha varit och handlat var jag en knappt levande isbit. Så jag tog på mig mer kläder.
Dagens outfit: Ett extra par strumpor över mitt första par, mammas kofta, mammas röda skjorta/klänning, pappas nattskjorta och en extremt snygg och sexig rosa/blå/röd/vit randig mössa!
     Jag såg inte klok ut. Men varmare blev jag.
Recension kommer senare idag! fast det är ganska sent, men jag är så snäll så jag gör det antagligen iallafall!
Ungefär en sån här mössa hade jag, fast med lite blåa
och rosa ränder också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar