lördag 9 juni 2012

Snart börjar jag störtgråta...

Jag kommer antagligen snart gråta skiten ur mig, ty jag är oerhört deprimerad.
Varför? Jo, alla i Sverige har sommarlov (iallafall, de flesta)!!!!!!!
Hör upp ni som bor i Sverige: Jag hatar er (okej, jag överdriver lite. Eller, förresten, jag ångrar mig, jag överdriver INTE)
Och stackars lilla jag måste gå i skolan i TVÅ HELA VECKOR TILL!!!!
Får lust att skriva något väldigt oanständigt i det här inlägget, men jag håller mig nog så ni inte får för er att jag är så förbannad att jag blivit helt bakom flötet (vilket jag antagligen redan är).
Petrövlishga hälsningar.

4 kommentarer:

  1. Stackare! Men lugn, jag har inte heller sommarlov än, fast om en vecka har jag det! Försök tänka positivt, om du har två veckor kvar i skolan så har du bara mer att längta till!

    SvaraRadera
  2. Jag får sommarlov kl. 11.00 på fredag, längtar så himla mycket!

    SvaraRadera
  3. Tyst med dig Karin. Gråt över att du ska flytta istället annars så kastar jag en stol på dig X)

    SvaraRadera
  4. "tappad bakom flötet" hehe ger mig roliga matteminnen

    SvaraRadera