torsdag 12 juli 2012

Nytt utseende!

Ja, nu har jag för tredje gången bytt utseende på min blogg, hehe...
Jag blev lite Alice i Underlandet insspirerad när jag läste Spelkortsmysteriet, och så blev det så här ;) När jag bytt utseende för kanske femte gången kanske jag gör ett inlägg om min header genom tiderna, böra för att se skillnaderna. Förhoppningsvis så dröjer det ett tag.
Ville bara varna er så ni inte tror ni kommit till fel blogg när ni kikar in, men lugna er, ni har inte kommit till någon illegal spelhåla bara för att det är spelkort i bakgrunden, vill jag bara påpeka ;)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen den nya designen! Speciellt headern :)

    Svar: Jag har hört jättemycket bra om dem! Åh, jag vill läsa dem nu på en gång! Jag skiter i att jag har tusen böcker i min bokhylla som behöver läsas, det är ju DEM jag vill ha! ;)

    SvaraRadera
  2. Det blev jättesnyggt och coolt på bloggen nu när du ändrat designen!(det var det förut också, men nu ännu coolare och snyggare!) :) :P

    SvaraRadera