tisdag 10 juli 2012

Tävling hos Boktjuven!

Vill bara tipsa om en tävling hos Boktjuven, här är tävlingen, gå in och va med du också ;)

(lite information)

Saknar du lite läsning i sommar? Då kan du vara med i Boktjuvens sommarutlottning. Jag lottar ut ett paket med två begagnade böcker, Geim - av Anders De La Motte och Hungerspelen av Suzanne Collins (Del 1 i trilogin). Väldigt spännande böcker båda!

I paketet ingår också ett helt oläst exemplar av tidningen Skriva. Jag anmälde intresse för ett gratisnummer av Skriva på a siten Booked och fick det. Men jag hade visst råkat glömma att jag samtidigt hade tecknat en prenumeration. Så jag fick två nummer. :) Men nu kan du få det ena. Gör så här:

1. Anslut dig till Boktjuven med google friends connect

2. Skriv ett inlägg på din blogg där du länkar till tävlingen.

3. Klart! Nej förresten, sedan får du vänta lite också. Jag drar en vinnare på lördag, den 14 juli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar