lördag 15 september 2012

Nördigaste inlägget någonsin som inte handlar om böcker

Det är kanske inte alla som vet det, men jag är galen i bra musikaler, så jag är bara TVUNGEN att lägga upp några svinbra låtar. SNÄLLA kolla på dem, de är så bra! Vissa har liiite dålig kvalité, men de är ändå överlägset bäst. De är från mina två små älsklingar: Cats och Hair.

Memory-Cats
Den här är så otroligt vacker att man måste se den.
 
Hair-Hair
Så. Himla. Bra. Det är lite dålig kvalité, men jag älskar videon så jag tog den iallafall
 
 
Mr Mistoffelees-Cats
Jag vet inte varför jag älskar sången så mycket, men det gör jag iallafall, så vassegoa.
 
I got life-Hair
Den här är totalt knäpp, men så rolig och bra. Och kolla bara hur förvånade de andra gästerna är...
 
Det här var bara NÅGRA, men ni kollade väl på dem? Ni avfärdade dem väl inte bara som tråkigt och värdelöst? Nej, puh, vad bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar