torsdag 15 november 2012

CITY OF BONES TRAILERN!


ÅH DEN ÄR SÅ BRA. Eller, jag kanske inte borde säga bra, även om den vart skitdålig hade jag sagt att jag älskat den. Synd att Magnus inte var med D: Fast till en film brukar de alltid göra två trailer, så nästa kommer han förhoppningsvis vara med i ;D
Jag vet inte riktigt hur man lägger upp videon, om någon vet, så skulle jag vara glad att bli upplyst.
Jag kan inte FATTA att filmen först kommer den 23 Augusti D:

UPPDATERING: JAAA JAG LYCKADES! Tack så himla mycke till Bokpandan som hjälpte mig ;D Jag kulle aldri listat ut det själv.

2 kommentarer:

  1. Högst upp i video rutan (bredvid bl a en sak där det står facebook och link) står det "embed" och då klickar du på den. Sedan går du in på ditt inlägg och väljer HTML istället för Compose när du uppdaterar det. Sedan kopierar du (ctrl + c samtidigt) in koden där du vill ha videon. Borde funka :)

    Och gud, som jag längtar efter den filmen <3

    SvaraRadera
  2. Tack så himla mycket, jag lyckades, vad glad jag blir ;D

    Gah, jag längtar också till filmen <3 Hoppas den säljer bra så de gör på resten av böckerna, speciellt City of Glass!

    SvaraRadera