fredag 2 november 2012

Utmaning, gud vad roligt.

Så här gör du:
Gå till din bokhylla. Till den översta hyllan, längst till höger. Räkna till din 34:e bok. Om hyllan tar slut så fortsätt till hyllan under och om du inte har 34 böcker, så börja om från ett. Ta ut boken. Fyll i formuläret här under.
Titel: Lola and the Boy Next Door
Författare: Stephanie Perkins
Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: My hart sank.
Sista ordet på sidan 97: me
En sak som finns på framsidan: En tjej med lila/svart hår med skojiga nätstrumpbyxor.
Tredje meningen i hela boken: The first is to attend the winter formal dressed like Marie Antoinette
Det första ordet du såg på sidan 33: curtains
Vad tycker du om den här boken: SUPERMYSIG. Helt klart. Jag måste verkligen läsa om den och Anna and the French Kiss.

2 kommentarer:

  1. Varför ska man räkna från höger till vänster, eller har jag missuppfattat det? oO' Oh well, det här ska jag göra när jag kommer hem på söndag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det är lite skumt med höger till vänster, men det var så jag uppfattade det (om jag inte uppfattat helt fel O.o)

      Radera