måndag 22 juli 2013

Jag är TILLBAKA!

Yey. Om ni inte märkt det (-.-') så är jag nu tillbaka från min månadssemester. Jag har massor av recensioner att skriva, men jag kommer inte att hinna skriva alla. Jag har även en del filmer jag vill recensera. Det var planerat att alla böckerna vi tog med skulle räcka, men det blev såklart så att vi köpte massor med nya böcker och ännu mer filmer trots att vi redan hade MASSOR med olästa böcker med oss. Håhåjaja. Bara så ni inte tror att jag slutat blogga eller något. Jag ska försöka att få så mycket recensioner som möjligt skrivna, men jag har ett ganska långt återförenande med min dator O_o Kul att vara hemma, i alla fall :D

Beautiful Landscape hd Wallpapers background - Beautiful Landscape

Här får ni något fint att titta på.

2 kommentarer:

  1. Tack igen för att du ville delta i min tippsrunda, men tyvärr hann jag inte klart i tid pga semester (varför var jag tvungen att starta bloggen i juli?! ;) Därför sparar jag ideén till ett annat tillfälle, och då kommer du vara en av de första att få veta det. Ses! :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack! :D Älskar Miyazakis filmer så kunde inte låta bli x)

    SvaraRadera